Oh ! ZACK !

My photo
IPOH, Malaysia
Menikmati Erti Kehidupan.

Monday, June 15

AWARD + TAG from KADOK

Photobucket


- Siapakah Nama Anda dan sila nyatakan link blog anda sekali!
*** Zack a.k.a ZaroL ( http://oomizizoo.blogspot.com )

- Anda Kawan Saya?
*** kawan tipu tipu jek

- Bagaimana Cara Kita Bertemu?
*** haha...maner jek xpecially kee long.. :))

- Anggapan Anda Apabila Pertama Kali Bertemu Dengan Saya?
*** bukan seorang perempuan

- Anda Masih Beranggapan Sedemikian?
*** opcoz ler sbb ko laki !

- Apakah Yang Mengingatkan Anda Kepada Saya?
*** CC Stargate :P

- Anda Tahu Semuanya Tentang Saya ?
*** xtaw sbb xnk bercerite n malu bertanyer ! haha

- Terangkan Diri Saya Dalam Satu Perkataan.
*** aper erk...erm ..ermm...

- Perkara Yang Anda Tak Suka Pada Diri Saya?
*** merokok.xkewl beb ! ;P

- Kali Terakhir Anda Berjumpa Dengan Saya?
*** soalan yang silap,spatot nyer biler kalo terakhir anda xberjumpe dgn dier ;)

- Kelemahan Saya?
*** nobody perfect

- Jika Anda Mampu Beri Apa Saja Kepada Saya, Apakah Ia?
*** Fiber Xjos ! hahaha =)

- Perkara Yang Mengembirakan Saya?
*** ntah ;) smue epi

- Perkara Yang Menyedihkan Saya?
*** sedey? ntah. takde lak dia cite.

- Saya Sudah Berpunya?
*** dah kowt

- Mungkinkah Saya Akan Berkahwin Pada Suatu Hari Nanti?
*** kecuali GAY ;)

- Kata2 Yang Ingin Anda Beritahu Kepada Saya Tetapi Tidak Kesampaian.
*** erm...erm...smue sampai biler xsampai...haaha

- Anda Rasa Saya Pendengar Yang Setia?
*** mungkin.

- Jika Saya Tiada Lagi Di Dunia Ini, Apakah Perasaan Anda?
*** sedey la kehilangan mmber tipu tipu .

- Kata2 Terakhir Anda...
*** ko tetap mmber aku walawpon aper terjadi.ko mmg kawan yang best !


aku nk tag:Buchuk !
Roslina !
Ain !

p/s : "tag" yg agak panjang & keliru

No comments:

Post a Comment