Oh ! ZACK !

My photo
IPOH, Malaysia
Menikmati Erti Kehidupan.

Sunday, June 14

KE-Bosanan ! KE-Laparan.

pergh ! jam dah kul 4am...aku terjage dari tdo..

awal gak ar smalam aku tdo...dlm kul 10 ;)

dah ar xmkn ape2 dari pagi,tabah x aku ?haha

gler ar smalam aku masok kampung,ader 2 bende jadi dlm satu maser..

ader orang gile mengamuk,kne kaco ngan budak2 mude kampung.

kebetulan,polis kampung lalu(w/o uniform) bwk hilux..

pergh !!! dgn kerek kejar budak2 kampung..

diewrang pown aper lagi ! langkah seribu ler...

lari kat pasa mlm,polis tuh keja naek hilux nden langgar budak yang lari tuh sorang & terlanggar seorang orang tua...

pastuh polis tuh blah camtuh jekk...

mmg xlayak btol jadik polis..

pas aku mencari info(ceh mcm spy),

aku pown blah ar sbb keadaan dah kecoh...

orang kampung nak serang polis tuh...

hehe

No comments:

Post a Comment